مسخ شده ام

زخم های کهنه قلبم را
نگاه اشنای توی غریب شکافت
ترحم نگاهت ، بغض را در گلویم شکست
آهنگ صدایت ، امید را جاودانه کرد
من از توی غریب ، هیچ ندانم
دگر از تو هیچ نمی گویم
چرا که هیچ کس نمی داند
که من در امتداد ، نگاه غریبانه ی تو
مسخ شده ام
نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ http://pil.blogfa.com

بخوانید فکر کنید عضو شوید
همش 10 دقیقه طول می کشد ولی ارزش یک عمر را خواهد داشت
امروزه اگر یک جستجوی کوتاه در مورد نحوه وروشهای کسب درآمد اینترنتی در متور های گوگل یا یاهو و یا هر موتور جستجوی دیگر داشته باشید به انبوهی از سایت ها یا وبلاگ ها بر می خورید که انواع و اقسام سایت ها را تبلیغ و شما را به عضویت در آنها تشویق می کنند.
وشما را به داشتن درآمد های 90 میلیونی , 50میلیونی در ماه فریب می دهند.
بی پرده سخن بگویم آخر کدام شرکت تجاری برای هر کلیک شما 400 دلار( 350000 هزار تومان) بدهد ( www.400dollarsemail.com ) . اگر این مطالب واقعی باشند
آن وقت باید خود سازندگان سایت هم خودشان بنشینند و صبح تا عصر ایمیل های 400 دلاری کلیک کنند .
من حدودا 3 سال است که با انواع سایت های کسب درآمد و تبلیغاتی سرو کار داشته ام و چون خودم از انواع فریب ها خسته شده ام .اکنون قصد دارم با توجه به تجارب خودم راهنمایی هایی برای دوستان بیاورم.
1- من در این وبلاگ گلچینی از سایتهای مطمئن در کسب درآمد که حدودا 10 مورد می باشند به مرور می آورم.
2- باید توجه داشت که کسب درآمد از اینترنت محال نیست ولی برای این منظورباید صبر و حوصله به خرج داد و یک روزه نمی توان به درآمدی قابل توجه رسید ولی در صورتی که یک مدت حدودا سه ماهه تلاش کنید و به عضو گیری بپردازید می توانید به درآمد چند صد دلاری بسته به تلاشتان برسید.(هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد)
خوب بخوانید نگران وقت نباشید اگر هم خواستید فرضا وقتتون رو هدر ندید وبلاگ رو ذخیره کرده و به وقتش بخوانید .

عرشیا دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://arshiya-joon.blogfa.com

سلام به اهالی شب ایرانی......وبلاگ شب ایرانی اب دیت شد خوشحال میشم با نظراتتون اسمون شب ایرانی رو ستاره بارون کنید...ارزومند ارزوهای شما..( شب ایرانی)

آنیتا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ب.ظ http://w

سلام داداش گلم.. دلم برات تنگیده.. مواظب خودت باش..

الیا سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://olive.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام ....حال شما؟کجانی بابا معلوم هست؟؟
شعر خیلی قشنگی بود...والا الان هر جا سر میزنی شعرای
عشقولانه مینویسن همه....بسر خاله شما هم؟:D
انشالله که همیشه شاد باشی و عاشق....

مهناز چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ http://fereshteyemarg.blogfa.com/

سلام.شعرای زیبایی داری.
امیدوارم موفق باشی.
دوست داشتی بیا پیشم
بابای

رز چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ http://barane-zolal.blogfa.com

سلام داداش گلم
نوشتت من و مسخ کرد واقعا زیبا بود لذت برد

شبا وقتی من و دل تنهای تنها میمونیم
واسه هم قصه ای از روز جدایی میخونیم
میگم ای دل . دل آلوده به درد
اگه روزی بکشم ناله سرد
آه و نالم میگیره دومنشو
آتیش عشق میسوزونه تنشو


تو مصیبتکشی ای دل . میدونم
میون آتیشی ای دل . میدونم
داری پرپر میزنی . جون میکنی
اینو از اشکای چشمت میخونم


دیگه دل طفلکی دیوونه شده
مثل من دربدر از خونه شده
نداره هیچکسو این دل . میدونم
دیوونه همدم دیوونه شده
شبا وقتی من و دل تنهای تنها میمونیم
واسه هم قصه ای از روز جدایی میخونم
موفق باشی داداش خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد