دلخورم از زمونه

امروز دلم گرفته بود، رفتم بیرون هوایی عوض کنم.
از خونه که زدم بیرون تا وقتی که از ماشن پیاده شدم
همش تو فکر بودم
آخه بدجور دلم گرفته بود
خلاصه میگفتم وقتی که از ماشین پیاده شدم
به خودم گفتم:یه سری به رفقا بزنم
آخه چند مدتی بود ندیده بودمشون دلم براشون تنگ شده بود
همین جور که میرفتم چشام به دو تا جوون شیک پوشو خوش تیپ افتاد
که تقریبا هم مسیر بودیم
اون دو تا با هم حرف میزدنو نمی دونم یه چیزایی میگفتنو میخندیدن
تا نیمه راه که رفتیم به یه آقایی رسیدیم که سن زیادی نداشت
میشه گفت تقریبا جوون بود
ولی متاسفانه نقص عضو بود و قدی کوتاه داشت
وقتی اون دو تا پسر چشاشون به اون آقاهه افتاد شروع کردن بهش متلک انداختنو مسخره کردن اون
وقتی به اون آقا نگاه کردم چهره ی غم زده ای دیدم که قلبمو میلرزوند
دلم میخواست چشامو ببندمو داد بزنم
که آخه چرا خدا بغضی ها رو پژمرده ، به دنیا میاره
چرا ما ارزشهای انسانی رو اینجور ارزون میفروشیم و دلها رو میرنجونیم؟
چرا به جای به دست آوردن دلی، اون دلو بی رحمانه تو سینه میشکنیم و رو آینه ی دلی زنگارغم مینشونیم؟
آیا بعضی آدمای ناقص الخلقه و نا زیبا و .... حق حیاط ندارن؟
آیا نباید مثل بیشتر آدما از زیبایی های زندگی بهره مند باشن؟
بیاین با اینکه طبیعت اونا رو مورد بی لطفی قرار داده ما به اونا بی لطفی نکنیم
آیا این توقع زیادیه؟
خدایا به امید روزی که صدای قیامت به گوشمون برسه تا ما از این که هستیم زشت تر نشیم
آمین
نظرات 12 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ق.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

سلام ... عالی بود ... کاملا باهات هم عقیده ام ... کاش اینقدر ظاهر بین نبودیم کاش ارزش آدمهارو از روی ظاهرشون نمی سنجیدیم ... کاش میدونستیم که معیار خداوند برای برتری بنده هاش چقدر با معیار ما فرق داره ... کاش اینقدر غرق این دنیای مادی نمیشدیم... کاش ارزش واقعی هر انسان رو می فهمیدیم ... کاش میدونستیم که دل شکستن هنر نیست ... کاش مرگ رو از یاد نمی بردیم حقیقتی رو که شامل همهء ما میشه و اون موقع است که می فهمیم که دنیا ارزش نداره و فقط این اعمال ماست که همیشه همراهمونه ... به قول فریدون قرن ما قرن مرگ انسانیت است
... براتون آرزوی سلامتی و سربلندی رو دارم

عسل دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ http://asalbanoo.mihanblog.com

سلام وبلاگبا حالی داری مرسی که به کلبه ام سر زدی بازم از این کارا بکن موفق باشی

رز پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ http://barane-zolal.blogfa.com

سلام داداش گل و مهربونم
خوبی خوشگلم؟
وبلاگ خیلی زیبا شده از اول هم سلیقت حرف نداشت
مطلبی هم که نوشته عالی بود فدای دل مهربونت شم
اگه خدا بعضیهارو اینطوری افریده مطمئنا فرادی قیامت بهتترینها نصیبشون خواهد شد و ما باید مراقب اعمالمون باشیم که اونها عبرتی هستن برای ما .
نصیر جان خیلی باهات حرف دارم
وبلاگمم عوض کردم چون دست کسانی بهش رسیده بود که نباید میرسید
اصلا دوست ندارم همش جا عوض کنم ولی پیش میاد دیگه
چرا دیگه اپ نکردی حیف نیست اینهمه مطلب قشنگ داری ننویسی
من بازم سر میزنم
قربانت

رز دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ http://barane-zolal.blogfa.com

سلام داداش گلم
ممنونم که بهم سر زدی خیلی خوشحال شدم
از این به بعد هر وقت انلاین شم حتما بهت سر میزنم گلم
منتظرم تا اپ کنی
به خانواده ی خوب و مهربونت سلام برسون
مراقب خودت باش عزیزم

رز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ق.ظ http://barane-zolal.blogfa.com

داشتم مطالب فبلیتو دوباره میخوندم
البته رفتم دوباره برگشتم خیلی مطالبت قشنگ بود بهت تبریک میگم یادمه از اول مطالبی که مینوشتی خیلی دلنشین بود و من همیشه لذت میبردم خواهش میکنم بازم بنویس داداش خوبم
منتظر نوشته های زیبات هستم

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

سلام داداشی خوشگلم
خوبی عزیزم؟
قرار بود اپ کنی چرا خبری نیست ؟
من اپم و مشتاق حضورت
شاد باشی داداش گلم

رز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ http://barane-zolal.blogfa.com

جالبه این سایت بدون نوشتن نام هم کامنتارو قبول میکنه

رز پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ق.ظ

نصیر جان کجایی ؟؟؟
قرار بود اپ کنی یادت نره

رز جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ

خبری نیست !!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ق.ظ

سلام داداشی گلم
خوبی؟
چرا انقد وبلاگ عوض میکنی؟
پس چی میتونه راضیت کنه ؟
هنوز به اون چیزی که میخوای نرسیدی ؟
من منتظرم زیاد منتظرم نزار میدونی که انتظار سخته
موفق باشی

نیلوفر جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ http://niloofarjon.blogfa.com/

سلام آقا نصیر
وبلاگ شمارو از لینک یکی از وبلاگ ها پیدا کردم
نوشته بود داداشی
اومدم دیدم خیلی جالبه و قشنگ
خواستی به منم سر بزن
موفق باشید

رز جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ http://barane-zolal.blogfa.com

سلام داداشی جونم
حالت خوبه؟
وبلاگت همچنان تعطیله نمیخوای بنویسی
حالا واسه دل ما یه چیزی بنویس محرومم نکن دیگه
راستی این وبلاگ چندمه که میخوای ببندی بری یکی دیگه بزنی ؟
من هر وقت انلاین شم سر میزنم منتظرم ببینم شروع به نوشتن کردی تا یه دنیا خوشحال شم
موفق باشی گل من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد